1. Uvod

Spletno trgovino androsen.si upravlja podjetje Activ8 d.o.o. v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini v nadaljevanju kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine androsen.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Naročilo

Kupec po oddaji naročila v roku ene ure prejme potrdilo o naročilu na njegov e-mail ali preko SMS sporočila na njegov mobilni telefon. Morebitni preklic naročila lahko v roku dveh ur od oddaje naročila kupec sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@androsen.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@androsen.si.

3. Dobavni rok in dostava

Ponudnik v obljubljenem roku izdelek zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan oddano do 11 ure, ponudnik pošiljko odpošlje še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 11 uri, pošiljko ponudnik odpošlje naslednji delovni dan. Pošiljka navadno prispe naslednji dan po odpošiljanju. Partner za dostavo pošiljk je DPD (Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co). DPD izvaja dostavo vsak dan od ponedeljka do petka med 8. In 16. uro. Uradni rok dostave, za katerega je zavezan DPD, je 3 dni. V primeru, da kupec paketa ne prejme paketa v 4-ih delovnih dneh po naročilu, mora kupec to sporočiti na elektronsko pošto ponudnika info@androsen.si.

4. Potek dostave z DPD

Po oddaji naročila boste naknadno s strani kurirskega servisa DPD preko smsa oziroma e-pošte prejeli povezavo do portala Follow My Parcel, preko katerega boste lahko sledite statusu pošiljanja. Preko pozvezave boste lahko tudi spreminjali čas ter naslov dostave ali preusmerili paket na prevzemno mesto. Na dan dostave vas bo poklical DPD kurir. DPD izvaja dostavo na izbrani naslov vsak dan od ponedeljka do petka med 8. In 16. uro. V primeru neuspešne dostave se preko portala Follow My Parcel lahko naroči ponovno dostavo ali paket preusmeri na prevzemno mesto. Vsa DPD prevzemna mesta najdete na tej povezavi. Kurirski servis DPD je mogoče kontaktirati tudi preko telefona na 015132300 ter se z operaterjem dogovoriti glede dostave.

V primeru, da kupec pošiljke ne prejme v štirih dneh od naročila mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Odkupnino paketa lahko kupec ob dostavi plača z gotovino ali kartico, preko portala Follow My Parcel je odkupnino mogoče poravnati tudi že pred prihodom kurirja. Več o dostavi z DPD in prevzemu paketov si lahko preberete na www.dpd.si.
 

5. Kaj pomeni "Poštno ležeče" diskretno pošiljanje?

DPD prevzemna mesta so odlična rešitev za kupce, ki želijo popolno diskretnost ob prevzemu pošiljke, saj služijo kot priročne prevzemne točke. DPD omogoča pošiljanje poštno ležeče vse bencinske servise Petrol, OMW ter MOL v Sloveniji, kakor tudi 3DVA trafike. Vseh DPD prevzemnih mest v Sloveniji je preko 640 in jih najdete na tej povezavi.

DPD tako predstavlja najugodnejšo rešitev za prejemnika paketa v Sloveniji, saj se Vam v celoti prilagodi glede dostave. Pošiljko Vam lahko dostavi DPD kurir na domači ali službeni naslov, pred samo dostavo Vas tudi pokliče po telefonu (okvirni čas dostave predhodno dobite po e-mailu ali smsu), ali Vam pošiljko dostavi kot poštno ležeče na željeno prevzemno mesto.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na Vaš naslov si lahko na spletni strani www.dpd.si izberete prevzemno mesto, na katerem lahko sami prevzamete paket (poštno ležeče). O izbranem prevzemnem mestu nas obvestite v opombah, prevzemno mesto lahko določite tudi naknadno v portalu Follow My Parcel, povezavo do katerega vam bo posredoval kurirski servis DPD. Paket Vas bo čakal na določenem, dogovorjenem prevzemnem mestu čakal 7 dni koledarskih dni. Plačilo na prevzemnih mestih je možno tako v gotovini, kakor tudi s kreditno kartico. 

Ob prevzemu paketa prevzemna mesta obračunavajo tudi dodatek za prevzem paketa 0,30 € in dodatek za plačilo odkupa 0,85 €. Znesek za storitev obračuna Petrol ali OMV ali 3DVA in se poravna ob prevzemu paketa. MOL omenjenih storitev ne zaračunava.

6. Stroški pošiljanja

Stroški pošiljanja znašajo 4,00 €. V kolikor vrednost naročila presega 70,00 €, so stroški pošiljanja brezplačni.

7. Plačevanje

Poleg plačila preko paypala in bančne transakcije omogočamo tudi plačilo po povzetju.

  • Kupnina ter stroški pošiljanja se plačajo DPD kurirju ob dostavi ali na blagajni prevzemnega mesta (bencinski servis ali 3DVA trafika).
  • Plačilo je tudi možno tudi na ponudnikov transakcijski račun ob predhodni izdelavi predračuna. Pošiljka je odposlana šele po preveritvi zneska na ponudnikovem transakcijskem računu.
  • Tretji način plačila je plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal. Paypal je internetni način plačila z VISA, Mastercard in ostalimi kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca.

8. Preklic naročila

Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur sporoči na ponudnikov elektronski naslov. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@androsen.si.

9. Pravica od odstopa nakupa in vračilo blaga skladno z ZVPot

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec ima po tem zakonu pravico, da v štirinajstih dneh po prejemu blaga sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe. Razlogov pri tem ni potrebno navesti. Hkrati pa je kupec zavezan, da prejeto blago vrne na ponudnikov naslov nepoškodovano in v nespremenjeni količini (kot pri prejemu blaga) najkasneje v 30-ih dneh po oddaji sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku 14-ih dneh po prejemu blaga brez sporočila o odstopu od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupnina in morebitna preostala plačila so s strani ponudnika vrnjeni v celoti najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

10. Garancija na povračilo denarja s strani ponudnika

Ponudnik nudi garancijo na povračilo denarja če kupec z že uporabljenim blagom ni zadovoljen. Garancija se uveljavlja enostavno, diskretno ter brez vprašanj. Edino kar je v tem primeru kupec zavezan, da v roku 30 dni od nakupa obvesti prodajalca o reklamaciji na e-mail info@androsen.si hkrati pa mu na svoje stroške vrne prvotno kupljeno blago. Kupnina je povrnjena v celoti.

11. Cene

Cene izdelkov so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudba velja do odprodaje zalog.

12. Odveza odgovornosti

Podatki, ki so objavljeni na spletni strani androsen.si, so namenjeni izključno splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku. Če menite, da potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na osebnega zdravnika ali ustrezno zdravstveno ustanovo.
Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, ki so individualne ocene posameznikov in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

13. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik sledi načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.
Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje ponudnikovih e-novic o aktualnih novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru je to e-pošta. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:
1.) Privolitev za prejemanje ponudnikovih novic in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega: • uporabo podatkov za pošiljanje občasnih e-novic o aktualnih novicah, novostih in popustih • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki ponudniku omogoča pošiljanje teh novičk • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja ponudnikovih storitev in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.
VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV
Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@androsen.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.
Poleg tega ima tudi naslednje pravice: • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost; • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke; • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja; • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko ponudnik njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov; • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval ponudnik v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke ponudnik posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo. • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov ter kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.
POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC
Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@androsen.si.
Seznanjen/na je tudi, da lahko ponudnik za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika ponudnik storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne v primeru, da dokaže, da se ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat.

14. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 
Activ8 d.o.o.
Mestni trg 10
1000  Ljubljana
Slovenija

E-mail: info@androsen.si