1. Uvod

Spletno trgovino androsen.si upravlja podjetje Herbamedis LTD v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini v nadaljevanju kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine androsen.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Naročilo

Kupec po oddaji naročila v roku ene ure prejme potrdilo o naročilu na njegov e-mail ali preko SMS sporočila na njegov mobilni telefon. Morebitni preklic naročila lahko v roku dveh ur od oddaje naročila kupec sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@androsen.com. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@androsen.com.

3. Dobavni rok in dostava

Ponudnik v obljubljenem roku izdelek zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan oddano do 11 ure, ponudnik pošiljko odpošlje še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 11 uri, pošiljko ponudnik odpošlje naslednji delovni dan. Pošiljka navadno prispe naslednji dan po odpošiljanju. Partner za dostavo pošiljk je DPD (Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co). DPD izvaja dostavo vsak dan od ponedeljka do petka med 8. In 16. uro. Uradni rok dostave, za katerega je zavezan DPD, je 3 dni. V primeru, da kupec paketa ne prejme paketa v 4-ih delovnih dneh po naročilu, mora kupec to sporočiti na elektronsko pošto ponudnika info@androsen.com.

Vsa pošiljanja brez odkupne vrednosti (plačilo preko Paypala ali UPN položnice) so brezplačna. Vsa pošiljanja z odkupno vrednostjo (plačilo po povzetju) manjšo od 70 EUR znašajo 4 EUR, pošiljanja z odkupno vrednostjo večjo od 70 EUR so brezplačna.

4. Potek dostave z DPD

Ob naročilu boste naknadno na prejeli DPD številko pošiljke, s katero boste lahko na spletni strani DPD sledili statusu pošiljanja. S pomočjo te številke boste lahko tudi spreminjali čas in naslov dostave. Na dan dostave vas bo poklical DPD kurir. DPD izvaja dostavo na izbrani naslov vsak dan od ponedeljka do petka med 8. In 16. uro. V primeru neuspešne dostave DPD pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe 015132300. V primeru, da se kupec želi z dostavno službo ponovno dogovoriti za prevzem pošiljke, jih lahko pokliče na telefonsko številko 015132300. Lahko pa se tudi dogovori, da mu paket dostavijo na prevzemno mesto. Vsa DPD prevzemna mesta najdete na tej povezavi.

V primeru, da kupec pošiljke ne prejme v štirih dneh od naročila mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Pri plačilu odkupnine DPD ne zaračunava nobene provizije. Odkupnino paketa lahko kupec DPD kurirju ob dostavi plača z gotovino. Ob dostavi na prevzemno mesto lahko kupec plača z gotovino ali kreditno kartico . V tem primeru plačila s kreditno kartico mu bo DPD dodatno zaračunal stroške bančne provizije v vrednosti 1,05 % od zneska odkupnine. Več o dostavi z DPD in prevzemu paketov si lahko preberete na www.dpd.si.

5. Kaj pomeni "Poštno ležeče" diskretno pošiljanje?

DPD prevzemna mesta so odlična rešitev za kupce, ki želijo popolno diskretnost ob prevzemu pošiljke, saj služijo kot priročne prevzemne točke. DPD omogoča pošiljanje poštno ležeče na večino poslovalnic Pošte Slovenija ter na vse Bencinske servise Petrol v Sloveniji. Vsa DPD prevzemna mesta najdete na tej povezavi.

DPD tako predstavlja najugodnejšo rešitev za prejemnika paketa v Sloveniji, saj se Vam v celoti prilagodi glede dostave. Pošiljko Vam lahko dostavi DPD kurir na domači ali službeni naslov, pred samo dostavo Vas tudi pokliče po telefonu (okvirni čas dostave predhodno dobite po e-mailu ali smsu), ali Vam pošiljko dostavi kot poštno ležeče na večino poslovalnic Pošte Slovenija ter na vse Bencinske servise Petrol v Sloveniji.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na Vaš naslov si lahko na spletni strani www.dpd.si izberete tudi prevzemno mesto, na katerem lahko sami prevzamete paket (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbranega prevzemnega mesta. Paket Vas bo čakal na določenem, dogovorjenem prevzemnem mestu čakal 7 dni (5 delovnih dni). Plačilo na prevzemnih mestih je možno tako v gotovini, kakor tudi s kreditno kartico.

6. Stroški pošiljanja

Vsa pošiljanja brez odkupne vrednosti (plačilo preko Paypala ali UPN položnice) so brezplačna.
Vsa pošiljanja z odkupno vrednostjo (plačilo po povzetju) manjšo od 70 EUR znašajo 4 EUR, pošiljanja z odkupno vrednostjo večjo od 70 EUR so v tem primeru brezplačna.

7. Plačevanje

Poleg plačila preko paypala in bančne transakcije omogočamo tudi plačilo po povzetju.

  • Plačilo kupnine in stroškov pošiljanja je ob prevzemu pošiljke na pošti ali pri poštnem uslužbencu na kupčevem domu. (Kupnina ter stroški pošiljanja se plačajo DPD kurirju ob dostavi ali na prevzemnem mestu – poštnem okencu ali blagajni bencinskega servisa).
  • Plačilo je tudi možno tudi na ponudnikov transakcijski račun ob predhodni izdelavi predračuna. Pošiljka je odposlana šele po preveritvi zneska na ponudnikovem transakcijskem računu.
  • Tretji način plačila je plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal. Paypal je internetni način plačila z VISA, Mastercard in ostalimi kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca.

8. Preklic naročila

Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur sporoči na ponudnikov elektronski naslov. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@androsen.com.

9. Pravica od odstopa nakupa in vračilo blaga skladno z ZVPot

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec ima po tem zakonu pravico, da v štirinajstih dneh po prejemu blaga sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe. Razlogov pri tem ni potrebno navesti. Hkrati pa je kupec zavezan, da prejeto blago vrne na ponudnikov naslov nepoškodovano in v nespremenjeni količini (kot pri prejemu blaga) najkasneje v 30-ih dneh po oddaji sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku 14-ih dneh po prejemu blaga brez sporočila o odstopu od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupnina in morebitna preostala plačila so s strani ponudnika vrnjeni v celoti najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

10. Garancija na povračilo denarja s strani ponudnika

Ponudnik nudi garancijo na povračilo denarja če kupec z že uporabljenim blagom ni zadovoljen. Garancija se uveljavlja enostavno, diskretno ter brez vprašanj. Edino kar je v tem primeru kupec zavezan, da v roku 30 dni od nakupa obvesti prodajalca o reklamaciji na e-mail info@androsen.com hkrati pa mu na svoje stroške vrne prvotno kupljeno blago. Kupnina je povrnjena v celoti.

11. Cene

Cene izdelkov so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudba velja do odprodaje zalog.

12. Odveza odgovornosti

Podatki, ki so objavljeni na spletni strani androsen.si, so namenjeni izključno splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku. Če menite, da potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na osebnega zdravnika ali ustrezno zdravstveno ustanovo.
Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, ki so individualne ocene posameznikov in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

13. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik sledi načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.
Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje ponudnikovih e-novic o aktualnih novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru je to e-pošta. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:
1.) Privolitev za prejemanje ponudnikovih novic in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega: • uporabo podatkov za pošiljanje občasnih e-novic o aktualnih novicah, novostih in popustih • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki ponudniku omogoča pošiljanje teh novičk • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja ponudnikovih storitev in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.
VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV
Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@androsen.com in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.
Poleg tega ima tudi naslednje pravice: • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost; • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke; • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja; • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko ponudnik njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov; • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval ponudnik v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke ponudnik posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo. • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov ter kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.
POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC
Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@androsen.com.
Seznanjen/na je tudi, da lahko ponudnik za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika ponudnik storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne v primeru, da dokaže, da se ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat.

14. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Herbamedis Ltd, Ireland
The Black Church,
St. Mary's Place,
Dublin D07 P4ax, Ireland
Company nr.: 603523

IBAN: IE46 CPAY 9911 9996 4000 16
SWIFT: CPAYIE2D

E-mail: info@androsen.com